WOSKOLANDIA

Regulamin

I. Postanowienia Ogólne

1.Sklep Internetowy, Działający Pod Adresem www.woskolandia.pl, Prowadzony Jest Przez Firmę Woskolandia Joanna Pukalak; NIP: 5992711036 REGON: 527134190 Zarejestrowaną w: 66-432 Baczyna Ul.Ogrodowa 5G. Zwany Dalej Sprzedawcą.

2.Niniejszy Regulamin Jest Adresowany Do Konsumentów w Rozumieniu Kodeksu Cywilnego i Określa Ogólne Warunki, Sposób Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną i Sprzedaży Prowadzonej Za Pośrednictwem Sklepu Internetowego www.woskolandia.pl Przedsiębiorca, Który Chcę Nawiązać Współpracę, Zobowiązany Jest Do Uprzedniego Kontaktu W Celu Przedstawienia Oferty w Tym Celu.

3.Kontakt Ze Sprzedawcą Odbywa Się Poprzez:
Adres Poczty Elektronicznej: kontakt@woskolandia.pl

Pod Numerami Telefonów: +48 883412590
Formularz Kontaktowy Dostępny Na Stronach Sklepu Internetowego.

4.Niniejszy Regulamin Jest Nieprzerwanie Dostępny w Witrynie Internetowej www.Woskolandia.pl, W Sposób Umożliwiający Jego Pozyskanie, Odtwarzanie i Utrwalanie Jego Treści Poprzez Wydrukowanie Lub Zapisanie Na Nośniku w Każdej Chwili.

5.Sprzedawca Informuje, Że Korzystanie z Usług Świadczonych Drogą Elektroniczną Może Wiązać Się z Zagrożeniem Po Stronie Każdego Użytkownika Sieci Internet, Polegającym Na Możliwości Wprowadzenia Do Systemu Teleinformatycznego Klienta Szkodliwego Oprogramowania Oraz Pozyskania i Modyfikacji Jego Danych Przez Osoby Nieuprawnione. By Uniknąć Ryzyka Wystąpienia Zagrożeń W/W Klient Powinien Stosować Właściwe Środki Techniczne, Które Zminimalizują Ich Wystąpienie, A w Szczególności Programy Antywirusowe i Zaporę Sieciową Typu Firewall.

II. Definicje

Użyte W Regulaminie Pojęcia Oznaczają:
Sprzedawca – Sklep Internetowy www.woskolandia.pl Woskolandia Joanna Pukalak NIP 5992711036
Dni Robocze – Są To Dni Od Poniedziałku Do Piątku z Wyłączeniem Dni Ustawowo Wolnych Od Pracy.
Klient – Jest Nią Osoba Fizyczna W Rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego.
Konsument – Osoba, Która Nabywa Towary Na Własny Użytek.
Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta – Jest Nią Osoba Fizyczna Zawierająca Umowę Bezpośrednio Związaną z Jej Działalnością Gospodarczą, Gdy z Treści Tej Umowy Wynika, Że Nie Posiada Ona Dla Tej Osoby Charakteru Zawodowego, Wynikającego w Szczególności z Przedmiotu Wykonywanej Przez Nią Działalności Gospodarczej, Udostępnionego Na Podstawie Przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji O Działalności Gospodarczej.
Przedsiębiorca – Oznacza Osobę Fizyczną, Osobę Prawną Lub Jednostkę Organizacyjną Niebędącą Osobą Prawną, Której Ustawa Przyznaje Zdolność Prawną, Prowadzącą We Własnym Imieniu Działalność Gospodarczą Lub Zawodową i Dokonującą Czynności Prawnej Związanej Bezpośrednio z Jej Działalnością Gospodarczą Lub Zawodową.
Przewoźnik – Podmiot Lub Osoba Dostarczająca Zamówione Przez Klienta Towary.
Regulamin – Niniejszy Dokument.
Towar – Produkt Prezentowany W Sklepie Internetowym, Którego Opis Jest Dostępny Przy Każdym Z Prezentowanych Produktów.
Usługi – Usługi Świadczone Przez Sprzedawcę Na Rzecz Klientów Drogą Elektroniczną W Rozumieniu Przepisów Ustawy Z Dnia 18 Lipca 2002 Roku O Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz.U. Nr 144, Poz. 1204 Ze Zm.);
Ustawa O Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną – Ustawa Z Dnia 18 Lipca 2002 R. O Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną (Dz. U. Nr 144, Poz. 1204 Ze Zm.).
Zamówienie – Oświadczenie Woli Klienta, Zmierzające Bezpośrednio Do Zawarcia Umowy Sprzedaży, Określające W Szczególności Rodzaj I Liczbę Towaru.

III. Usługi

Sprzedawca Umożliwia Za Pośrednictwem Sklepu Internetowego Korzystanie z Bezpłatnych Usług, Które Są Świadczone Przez Sprzedawcę 24 Godziny Na Dobę, 7 Dni W Tygodniu.
Klient Ma Możliwość Otrzymywania Od Sprzedawcy Informacji Handlowych W Formie Wiadomości Przesyłanych Na Podany Przez Klienta Adres Mailowy.
Klient Ma Możliwość Udostępniania Treści Publikowanych Na Stronie Internetowej Na Swoim Profilu W Portalu Facebook, Za Pomocą Funkcjonalności Dostępnych W Sklepie Internetowym.

IV. Zawarcie umowy sprzedaży

1. Informacje o Towarach Podane Ma Stronie Internetowej www.woskolandia.pl w Szczególności Ich Opisy, Parametry Techniczne i Użytkowe Oraz Ceny, Stanowią Zaproszenie Do Zawarcia Umowy, w Rozumieniu Art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Wszystkie Towary Dostępne w Sklepie Internetowym Są Nowe, Wykonane Ręcznie i Zostały Legalnie Wprowadzone Ma Rynek Polski.
3. Czynności Zmierzające Do Zawarcia Umowy, A w Szczególności Złożenie Zamówienia Mogą Dokonywać Jedynie Osoby Należycie Umocowane Do Działania w Imieniu Klienta. Przyjmuje Się, Że Osoba Składająca Zamówienie Jest Osobą Upoważnioną Przez Klienta Do Tych Czynności.
4.  Zamówienie Zostaje Złożone Przez Klienta w Formie Elektronicznej i Stanowi Ofertę Zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów Będących Przedmiotem Zamówienia. Oferta Złożona w Postaci Elektronicznej Wiąże Klienta, Jeżeli Na Podany Przez Klienta Adres Poczty Elektronicznej
Sprzedawca Prześle Potwierdzenie Przyjęcia Do Realizacji Zamówienia, Które Stanowi Oświadczenie Sprzedawcy o Przyjęciu Oferty Klienta i z Chwilą Jej Otrzymania Przez Klienta Zawarta Zostaje Umowa Sprzedaży.
5. Sprzedawca Zastrzega Sobie Prawo Odmowy Realizacji Zamówienia, w Szczególności, Gdy Zamówienie Nie Zawiera Wszystkich Istotnych Danych, Gdy Klient Opóźnia Się z Jakąkolwiek Płatnością Wobec Sprzedawcy, Lub z Innych Przyczyn Wskazanych Przez Sprzedawcę.

V. Dostawa

1. Dostawa Towarów Jest Płatna Na Zasadach i w Wysokości Określonej w Zamówieniu.
2. Dostawa Towarów Jest Realizowana Na Adres Wskazany Przez Klienta w Trakcie Składania Zamówienia.
3. Dostawa Towarów Odbywa Się Za Pośrednictwem Przewoźnika tj. Za Pośrednictwem Firmy Kurierskiej.
4. Z Chwilą Wydania Towarów Będących Przedmiotem Zamówienia Złożonego Przez Klienta Przewoźnikowi, Przechodzą Na Klienta Korzyści i Ciężary Związane z Rzeczą Oraz Niebezpieczeństwo Przypadkowej Utraty Lub Uszkodzenia Rzeczy.
5. Dostawa Jest Realizowana w Dni robocze. Dostawa Towarów Nastąpi w Terminie Wskazanym Przez Sprzedawcę.
6. Klient Po Otrzymaniu Dostawy Towarów Zobowiązany Jest Sprawdzić Ich Stan. W Przypadku Stwierdzenia Uszkodzeń Lub Innych Zastrzeżeń Podczas Odbioru Towaru Przez Klienta, Należy Sporządzić w Obecności Przewoźnika Protokół Zastrzeżeń, Określając Precyzyjnie Ilość i Rodzaj Towarów Oraz Ich Uszkodzenia Zgodnie z Procedurą Obowiązującą u Danego Przewoźnika.
7. Sprzedawca Nie Ponosi Odpowiedzialności Za Działania Przewoźnika.
8. Sprzedawca Nie Odpowiada Za Szkody Wynikłe z Niepoprawności Lub Niekompletnych Danych Podanych Przez Klienta w Trakcie Składania Zamówienia, a Także Spowodowanych Przez Błędne Podanie Danych Kontaktowych Lub Adresu Dostawy.
9. Dostawa jest realizowana tylko na terenie Polski.

VI. Ceny i Metody Płatności, Realizacja Zamówień

1. Ceny Prezentowane w Sklepie Internetowym Podawane Są w Polskich Złotych i Są Cenami Brutto. Po Dodaniu do Koszyka Suma Zamówienia Jest Kwotą Brutto.
2. Klient Ma Możliwość Dokonania Płatności Poprzez Przelewy24. (Rozpoczęcie Realizacji Zamówienia Zostanie Dokonane Niezwłocznie Po Wpłynięciu Środków Na Rachunek Bankowy Sprzedawcy).
3. Zamówienie Zostanie Anulowane Jeśli Do 2 Dni Roboczych Nie Wpłynie Wpłata Wskazaną Metodą Przez Sprzedawcę.
4. Sprzedawca Ma Prawo Wstrzymać Realizację Zamówień Lub Dostawą Towarów Lub Może Odstąpić Od Umowy w Całości Lub w Części, w Przypadku Opóźnienia w Płatnościach Przez Klienta Na Rzecz Sprzedawcy. Z Tego Tytułu Klientowi Nie Przysługują Żadne Roszczenia Obecne Ani Przyszłe z Tytułu Szkód, Lub Utraconych Korzyści Jakie Mogą Wyniknąć w Związku Ze Wstrzymaniem Dostaw.
5. Sprzedawca Ma Obowiązek Po Otrzymaniu Wpłaty Przez Kupującego Skompletowania i Wysłania Zamówienia Do 3 Dni Roboczych.(Zwykle Trwa To Krócej.) W Przypadku Większego Zamówienia Ten Okres Może Się Przedłużyć Do 7 Dni Roboczych.
6. Do Złożonego Zamówienia Zostanie Dołączony Paragon Fiskalny.
7. Dostawa jest realizowana tylko na terenie Polski.

VII. Odpowiedzialność i Wady Towaru

1. Sprzedawca Zobowiązuje Się Dostarczyć Towar Bez Wad.
2. Reklamacje, Wynikające z Naruszenia Praw Klienta Gwarantowanych Prawnie Lub Na Podstawie Niniejszego Regulaminu, Należy Kierować Na Adres: Woskolandia ul. Ogrodowa 5G, 66-432 Baczyna, Na Adres Email: kontakt@woskolandia.pl

Numer Telefonu +48 883412590
3. Celem Rozpatrzenia Reklamacji Klient Powinien Przesłać Reklamowany Towar, Jeżeli Jest To Możliwe Dołączając Do Niego Dowód Zakupu. Towar Należy Przesłać Na Adres Reklamacji.
4. Sprzedawca Zobowiązuje Się Do Rozpatrzenia Każdej Reklamacji w Terminie Do 14 dni.
5. W Przypadku Braków w Reklamacji Sprzedawca Wezwie Klienta Do Jej Uzupełnienia w Niezbędnym Zakresie Niezwłocznie, Nie Później Jednak Niż w Terminie 7 Dni, Od Daty Otrzymania Wezwania Przez Klienta.
6. Sprzedawca Nie Ponosi Odpowiedzialności w Przypadku Przechowywania, Transportu Lub Stosowania Towarów Niezgodnie z Informacjami Zawartymi w Opisie Towaru, Etykietach Towaru.
7. Klientowi Nie Przysługują Żadne Roszczenia Wobec Sprzedawcy z Tytułu Roszczeń Osób Trzecich Wynikających z Używania Towarów.
8. Odstąpienie od umowy.
Klient Będący Jednocześnie Konsumentem Lub Podmiotem Może Odstąpić Od Umowy Bez Podania Przyczyn, Składając Oświadczenie w Terminie 14 dni Pod Adres Email: kontakt@woskolandia.pl
W Przypadku Odstąpienia Od Umowy, Umowa Sprzedaży Jest Uważana Za Niezawartą, Wtedy Klient Ma Obowiązek Zwrócić Produkt Do Sprzedawcy Nie Później Niż 7 Dni Od Dnia, w Którym Odstąpił Od Umowy Na Adres: Ogrodowa 5G, 66-432, Baczyna.

VIII. Postanowienia Końcowe

1. Składając Zamówienie Zamawiający Akceptuje Powyższy Regulamin Oraz Politykę Prywatności.
2. Wszelkie Dane Osobowe Uzyskane w Trakcie Działalności Hurtowni  Są Poufne. W Rozumieniu RODO Administratorem Danych Osobowych Jest Woskolandia Joanna Pukalak z Siedzibą w Baczynie 66-432.
3. W Sprawach Nieuregulowanych w Niniejszym Regulaminie Mają Zastosowanie Przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Treść Niniejszego Regulaminu Może Ulec Zmianie. Zmiany Regulaminu Wchodzą w Życie z Dniem Jego Opublikowania Na Stronie Internetowej Sprzedawcy. Zmiany Nie Mają Zastosowania Do Zamówień Złożonych Przed Dniem Wejścia w Życie Regulaminu.

Shopping Cart